Bayrampaşa Ben Fazla Kalmayacağım Filmi izle ~ Popüler Film izle, En Yeni Film izle,Film Seyret,Full Hd film izle
Bayrampaşa Ben Fazla Kalmayacağım Filmi izle ~ Popüler Film izle, En Yeni Film izle,Film Seyret,Full Hd film izle

9 Ağustos 2010 Pazartesi

Bayrampaşa Ben Fazla Kalmayacağım Filmi izle


Hamdi Alkan’ın ilk yönetmenlik denemesi olan “Bayrampaşa Ben Fazla Kalmayacağım” ile, dünyada ilk kez, senaryosunun mahkumlar tarafından yazıldığı, müziklerinin mahkumlar tarafından yapıldığı ve gerçek mahkumların infaz koruma memurları ile birlikte oynadıkları bir film çekilmiş oldu.
1.kısım








bayrmpaşa ben fazla kalmayacağım filmi izle,bayrmpaşa ben fazla kalmayacağım filmi

Benzer Filmler



Widget by Film izle

0 yorum:

 
Designed by: Popüler Film izle | Bu Site Bir Google Fenomenidir |